Sada je idealna prilika da ojačate svoje poslovanje uz bespovratna sredstva koja su dostupna kroz vaučere za digitalizaciju. Novac je na stolu, dostupan je i na vama je da ga iskoristite. Iskoristite svoja bespovratna sredstva na vrijeme i prijavite se već danas!
Mudro odaberite IT partnera koji će vam pomoći u realizaciji vaučera za digitalizaciju.
Tvrtka CITUS ima iskustva u radu već više od 20 godina i za svoj rad osvojila je više od 100 međunarodnih nagrada za inovacije u ICT-u.
Uvjerite se iz prve ruke zašto je CITUS vaš idealan IT partner.
U nastavku teksta nalaze se sve informacije o sufinanciranju projekata kroz vaučere za digitalizaciju.
1.11.2023. započinje drugi rok za prijavu za bespovratna sredstva kroz projekt „Vaučeri za digitalizaciju“ namijenjen malim i srednjim poduzetnicima za podršku u poslovanju kroz uvođenje digitalnih alata i opreme za poboljšanje postojećih poslovnih procesa što će u konačnici rezultirati jačanjem tržišne pozicije poduzeća i rastom produktivnosti.
Predviđena je dodjela pet vrsta vaučera, i to: za poboljšanje digitalnih vještina, za digitalni marketing, za izradu strategije digitalne transformacije, za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (cybersecurity) i za složena digitalna rješenja.
Razdoblje zaprimanja prijava traje od 1. studenog 2023. do 1. prosinca 2023.
CITUS jedan je od pružatelja usluga u Katalogu pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju” i pokriva 5 vaučera:
- Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina – Svrha ovog vaučera je pomoći zaposlenicima u stjecanju vještina potrebnih za provođenje digitalizacije i digitalne transformacije, što može uključivati jedan ili više programa obrazovanja. Nudimo uslugu:
- Unaprjeđenja poslovnih procesa kroz obuku za napredno korištenje aplikacija u oblaku (Microsoft 365)
- Vaučer za složena digitalna rješenja – Nudimo mogućnosti implementacije digitalnih rješenja:
- Digitalne platforme BookMedia– namijenjene pripremi digitalnih sadržaja za primjenu kroz AR/MR tehnologiju na mobilnim uređajima
- Digitalne platforme Conference@Net – za organizaciju i upravljanje konferencijama, radionicama, treninzima, edukacijama i raznim događanjima
- Digitalne platforme C@N Motion – za upravljanje korisničkim sučeljem pokretom ruke i tijela, automatsko prepoznavanje dobne grupe, spola i emocija korisnika
- Digitalnog (on-line) kataloga proizvoda
- Microsoft365/Office365 sustava za digitalizaciju poslovanja i komunikacije
- IT rješenja za nadzor i upravljanje IT infrastrukturom za male i srednje tvrtke
- Digitalnog rješenja za poslovno izvještavanje (Business Intelligence)
- Digitalnog rješenja za upravljanje odnosa s klijentima (CRM-a)
- Vaučer za strategiju digitalne transformacije – Izrada digitalne strategije i akcijski plan za implementaciju koji uključuju:
- Snimanje i analiza trenutnog stanja tvrtke
- Ispitivanje potencijala za optimizaciju poslovanja kroz digitalizaciju
- Prijedlog rješenja kroz optimizaciju, metodologiju i podršku
- Izrada plana uvođenja te savjetovanja za implementaciju
- Vaučer za digitalni marketing – Nudimo:
- izradu i održavanje web stranica
- izradu i testiranje mobilnih aplikacija
- implementaciju analitike stranice za poboljšanje interakcije s klijentima
- izrada online trgovina
- Vaučer za dijagnostiku kibernetičke sigurnosti – Nudimo:
- Provedba sigurnosnih provjera sustava i propusnosti podataka
- Provedba penetracijskih ispitivanja i izradu izvještaja
- Provedba sigurnosnog testiranja i detekcija kibernetičkih prijetnji
- Analiza sigurnosti IT sustava i izrada preporuka za sigurno upravljanje osobnim podacima prema Uredbi o zaštiti osobnih podataka (GDPR)
Kako se prijaviti za vaučere?
Detalje o procesu, potrebnoj dokumentaciji i načinu prijave možete pogledati u Pozivu za dostavu projektnih prijedloga.
Ako vas zanima kako upotrijebiti i najbolje iskoristiti vaučere za digitalizaciju, kako pripremiti dokumentaciju za prijavu, javite nam se!